Politika reklamacija



Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja posilike molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih ostecenja (pocepani delovi i ugnjecenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slucaju molimo Vas da nas pozovite teletonom na broj +381 66 67 44 534. U najkracem mogućem roku obavesticemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili posiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporucena roba ne odgovara narucenoj ili podaci na računu nisu odgovarajuci, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema posiljke.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglasenosti u smislu odredbi Zakona o zastiti potrosaca, molimo Vas da nas kontaktirate.

U najkracem mogucem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovoricemo Vam na ulozenu reklamaciju i obavesticemo Vas o daljem postupanju. Rok za resavanje reklamacije je 14 Dana od trenutka podnosenja iste.


U slucaju vracanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru ti. pouzecem, troskovevracanja robe ne snosi (ime trgovca), vec trosak pada na teret kupca.

Obrazac za odustajanje od ugovora možete skinuti klikom na link.